söndag 8 april 2012

Påsk och påsk....

Hoppas ni haft det bra hittills i påsk. Själv har jag inte ätit ett ägg eller mycket annat heller för den delen då mina tarmfickor bråkar. Inte någe godis heller snyft!

Jag håller på att bråka med en annan blogg som ligger i wordpress och det är inte så lätt med alla olika funktioner jämt. Man stångar sig arg ibland då man gör en massa o så försvinner det hela eller delar av det man gjort o så får man börja om igen. Sen andra gånger bara fungerar det o man ser ut så här fniss. Den andra bloggen handlar om släkten så det är helt annat än virkningar.

Virkar gör jag i alla fall. Som vanligt har jag flera projekt samtidigt på gång men jobbar på att slutföra en del av de så man ju säga att det går framåt :)

Hjärtligt tack för alla kommentarer ni lämnar dom värmer ska ni veta även om jag inte är lika duktig på att svara alla jämt.

Inga kommentarer: