tisdag 24 maj 2016

Men jag har ju en blogg....

Hej alla fina som fortfarande tittar in här <3

Jag har inte glömt min blogg men inte heller orkat hålla på som jag hade velat. En ofrivillig paus. Skyller på att kroppen och huvudet inte gärna samarbetar så bra ibland. Det sista året har verkligen varit ett skitår på många vis. =( Visst det har hänt roliga saker med fast det tunga tycker jag har varit övervägande. Jag försöker gilla läget ;) ja så gott det går. 

Jag har lyckats få igång min virkning lite igen. Det känns i varje fall positivt. =) 
Förhoppningsvis så kanske det kan komma lite nytt här så småningom.

Hoppas solen skiner på er i morrn. Här har det varit 25 grader i skuggan fram till kvällen. Nu regnar det o åskvarning hörde jag att det var.


Kram till er

//Carina

Inga kommentarer: