fredag 31 maj 2013

1 juni i morrn

Tiden går o vi med den.

Jag tycker precis jag börjar hämta mig från en massa elände så händer nya tråkigheter.
Vill inte skriva mer om det just nu men vill kika in o säga att jag har lite grejer på gång mellan varven bara jag får ork.

Har gjort ett enklare rosmönster som jag ska lägga ut iaf så fler kan få göra egna små buketter.
Det blir inte idag. Håller på med en gardin som just nu verkar bli en evighetsmaskin och sen sorterar jag bland mina ufo-fynd... jisses börjat på nåt som ser jättefint ut men var tusan är mönstret? Så börjar man på nåt nytt man blir sugen på... hmm inte så vidare då blir det många ufon som ligger. Några har jag bestämt att jag ska slutföra iaf.

Kram på er o en trevlig helg så länge!

/Carina

4 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt va, att tiden rusar på...snaaart är det höst igen *fnissar gott*

Men inte bra med att det händer tråkigheter hos Dej <3
Hoppas det ordnar till sej...

KRAMEN
Eva

Gunilla sa...

Tänker på dej /Kramar

Black Iris sa...

Hoppas alla tråkigheter reder upp sig för dig..
UFO:n finns det gott om här också ska du veta..

Kram Maidi

Lill Pepa Pysslar sa...

Hej. Hoppas att allt ordar upp sig för dig.