tisdag 26 september 2017

Hej o hå!
 

Jag kan inte skryta med att jag varit den snabbaste på att uppdatera de sista året. Kanske åren låter rättvisare. Hur som helst har jag inte varit helt pigg. Det har varit en sköldkörtel som lade ned helt, en stroke fick jag o de senaste är diabetes 2. Det har varit ännu mer men det får räcka så.
 

Jag har virkat i omgångar o ibland inte alls... Börjat på nya projekt o inte gjort klart. Typiskt syndrom o börja på nya grejer innan förra är klar 😲 Jag har ändå försökt slutföra några av mina ufon 😇 Så det går sakta framåt. 

Jag får visa upp lite av de som blivit eftersom. Vet att det är många som kikar på min blogg trots att jag inte varit så aktiv. Jag får många mail med och jag tror o hoppas på att jag lyckats besvara alla.

Jag ska försöka lägga in lite fler bilder snart. Jag virkade ett par bebissockor igår kväll. Dessa har jag fått en del frågor om så jag ska försöka fylla på med några bilder.


//Carina

2 kommentarer:

Diana61 sa...

Hejsan!

Detta var tråkiga nyheter, men diabetes typ 2(sockersjukan) kan du bli av med genom att sluta äta socker och stärkelse och byta ut det mot fett istället (LCHF diet), men det vet du nog redan och stroken kommer med all säkerhet just ifrån din diabetes. Men jag är ingen läkare men har läst mycket om just LCHF och vad det gör.

Men jag hoppas du mår bättre nu och att det kommer mera fina mönster från dig här :) Ha det bra och var rädd om dig.

Carina sa...

Tack Diana!
Äter LCHF så jag hoppas på att diabetesen till slut kommer ge sig.
Har lyckats sänka långtidssockret en bit på vägen o mer ska det ned.
Kram <3