onsdag 17 oktober 2012

Hej hopp!...

Det var då värst vad dåligt uppdaterat det var på denna sida....

Jag håller på att arbetspröva och inte kan jag säga att det går så bra. Mår rätt dåligt och som ni ser borde jag ju sova nu men har så ont att det inte går. Har legat o vridit mig flera ggr och verkligen dragit mig i örat o sagt åt mig själv att sova men hjälper de? näää inge vidare.

A ska snart upp så här sitter jag med alldeles nykokt kaffe så varför inte göra nåt inlägg?

Den sista tiden, ja månaderna har jag verkligen inte mått så vidare och jag har inte kollat in så många bloggar. Knappt min egen ens varje dag. Dä ä dåligt tycker jag men orkar man inte så orkar man inte bara.

Virkning...vad är det för något? vill jag fråga....Jag har inte rört så mycket garn, virknålar eller nåt på flera veckor och jag som tänkt visa en massa saker vilket jag också ska göra och kanske kan det gå lite bättre nu när de är mörkt och man slipper stressen med allt ute. Visst det är fortfarande en massa att göra utomhus men inte lika flitigt växande gräs längre. Just nu regnar det och jag är glad för att de inte är minusgrader för herreje vad snö vi skulle ha nu i så fall.

Jag har fått en hel del mail o kommentarer o är inte helt säker på om alla fått svar. Är det någon som inte fått svar så snälla hör av er igen. Jag brukar ha lite koll på det där men tappat lite av själva kollen ett tag. Känns som att jag har missat några ändå så som sagt hör av er igen.

Massor med halvfärdiga projekt har jag men jag vet att fler har de så jag är inte precis ensam om det... känns bra att veta =) hmm.... kl säger 03.38....jaha säger mig kropp ungefär...ser det ut som att jag bryr mig? Ja men huvudet bryr sig ju. Suck hopplösa nätter det här är.

Ja just de ja...den där knölen jag fick på benet när min dotter med familj kom. Tror ni den är borta? Näää men visst är den kvar, dock är den lite mindre. Doktorn klämde försiktigt på den där för några veckor sedan o var rätt säker efter ett tag att jag fått en rejäl blödning som är inkapslad nånstans där inne i benet. Det gör fortfarande ganska ont och själva knölen hettar. Vi får se till jul....den har ju som sagt minskat en del och kanske försvinner den om jag har lite tur...haha tur...vad är de? Nä nu ska jag sluta o låta så pessimistisk.
Tjoho det är miss i nassa o börjar ljusna lite =)

Hoppla....

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jaha, nu sover nog kanske Du...nej, skoja bara! Inge vidare alls det där med att inte kunna sova om natten :-(

Flera projekt på gång bland garnnystan & virknålar, vet jag också hur det är att ha ;*)
Ett av mina blev klart igår i alla fall, får se efter tvätten strax ifall jag lyckats använda samma virknål genom hela spetsen...hmm,tyckte det såg liiite ut som att jag bytt, eller virkat lösare...

Hoppas att Du får en så bra dag som bara finns, fina Du <3
Å, vi hörs ~~~

Kramen,Eva

Pysselfarmor sa...

usch sådana nätter är lindrigt sagt inte roliga och det är lika bra att stiga upp och sysselsätta sig en stund i stället för att ligga och glo och irra runt med tankarna....

hoppas allt ordnar upp sig till det allra bästa för dig och du ska ta hand om dig själv nu och inte bekymra dig om bloggen, om du svarat alla, eller vad du nu tycker du borde göra....
du ska enbart tänka på dig själv!
kram Gun